Moss: Book 2 در تابستان امسال برای Meta Quest 2 عرضه می شود

Moss: Book 2 در تابستان امسال برای Meta Quest 2 عرضه می شود

پلتفرمر ماجراجویی Polyarc 2018 Moss به راحتی یکی از بهترین بازی های موجود در PSVR در حال حاضر است، بنابراین ناگفته نماند که دنباله آن،  Moss: Book 2 نیز برای مدتی چشمان زیادی به خود داشت. این بازی اخیراً برای PSVR عرضه شده است و مورد تحسین منتقدان و بازیکنان قرار گرفته است و به زودی در دسترس مخاطبان بیشتری قرار خواهد گرفت.

 

Polyarc  اعلام کرده است که Moss: Book 2 به Meta Quest 2 می آید. این بازی در تابستان برای این پلتفرم عرضه خواهد شد، و در حالی که هنوز تاریخ انتشار مشخصی اعلام نشده است، توسعه دهنده می گوید که باید «در آینده نزدیک» عرضه شود. اکنون می‌توانید آن را برای Quest 2 در فروشگاه فهرست کنید.

 

بازیکنان Quest 2 نیز چیزهای زیادی برای انتظار دارند. Resident Evil 4 VR اخیراً The Mercenaries را به‌عنوان یک به‌روزرسانی رایگان دریافت کرده است، در حالی که Ghostbusters VR و Among US VR نیز معرفی شده‌اند.

کلمات کلیدی :

Moss: Book 2

بازی vr

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Moss: Book 2 در تابستان امسال برای Meta Quest 2 عرضه می شود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/627c

خبرنامه بازی ها

گالری